: Vă mulţumesc, domnule preşedinte. Nu am să reiau răspunsurile pe care deja le-am dat la întrebările puse de dumneavoastră. Am să subliniez doar câteva aspecte referitoare la aşa-zisele pierderi pe care le înregistrează CFR Marfă. Vreau să vă spun că aceste pierderi au scăzut în ultimul trimestru, în cel de al treilea trimestru, faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Vreau să vă amintesc, apropo de acele disponibilizări cu care ameninţaţi angajaţii CFR, cei 11 mii de angajaţi CFR, eu v-am răspuns în prezentare şi v-am spus că nu este vorba de 11 mii de angajaţi care vor fi disponibilizaţi şi am şi explicat de ce. Vreau, însă, să vă amintesc că în anul 2010 aţi disponibilizat 4485 de angajaţi, iar în 2011, 2095 de angajaţi. Deci, nici pe departe, CFR Marfă nu va disponibiliza, în următoarea perioadă, 11 mii de angajaţi pentru că nu are de ce. Referitor la corpul de control al ministerului. Sigur, corpul de control al Ministerului Transporturilor va face un control - şi face, în momentul acesta, un control la CFR Infrastructură, şi am reţinut aspectele pe care dumneavoastră le-aţi sesizat şi acele aspecte, inclusiv acele aspecte vor fi verificate. Eu aş dori să închei prin a lansa câteva mesaje, pe care le consider importante, mesaje pe care vreau să le transmit iniţiatorilor acestei moţiuni, dar, mai mult, aş vrea să le transmit angajaţilor CFR Marfă şi întregii opinii publice. Şi aceste mesaje sunt următoarele. Această privatizare este mult prea importantă pentru a o trata cu uşurinţă şi pentru a o face în grabă, superficial. Deci, avem nevoie de timp, de un calendar, pentru a face această privatizare. Acest nou proces de privatizare va fi condus cu siguranţă în avantajul companiei şi al poziţiei ei pe piaţă. În pregătirea acestei privatizări, compania va fi pusă într-o situaţie avantajoasă, din punct de vedere economic, tocmai pentru a maximiza financiar această oportunitate. Deci, nu trebuie să vă faceţi griji în această privinţă. Iar, în perioada imediat următoare, Ministerul Transporturilor se va concentra pe măsuri de modernizare a sectorului feroviar, ca o componentă puternică a dezvoltării şi relansării economice. În această privatizare, ca de altfel, în orice proces de privatizare, cred cu tărie că interesul naţional este cel care trebuie să primeze. Vă mulţumesc. (Aplauze.)
| |